Cities: Skylines - CCP: Emerging Downtown
Topluluk içerik üreticisi "Smilies" tarafından hazırlanan "Emerging Downtown" ile kentinin evrimini izle. Bu Content Creator Pack pek çok farklı yapı büyüklüğü ve seviyeye dağılmış, küçük ve eskimiş binalardan yenilenmiş, modern tasarımlara kadar pek çok yeni yapı çeşidi içeriyor. Tuğla, alçı ve ahşap kaplama gibi malzemelerle, şehrinde sade ama çekici, küçük bir yerden kalabalık bir kent merkezine dönüşecek bir yer oluşturabilirsin.
Bu paket; "Emerging Downtown", "Countryside" ve "Harvest Harmony" içeriklerini içeren "Downtown to Countryside" Bundle'ın bir parçası olarak alınabilir.