Cities: Skylines - CCP: Iconic Brutalism
Embrace raw concrete and unapologetic design with “Iconic Brutalism” by Cristolisto. This Content Creator Pack celebrates the iconic architectural movement defined by geometric forms, functional design, and monumental presence. With a focus on civic structures, these buildings give your city an austere, modern edge with a timeless sense of strength.