Cities: Skylines - CCP: Iconic Brutalism
Hayati reka bentuk konkrit kasar dan berani dengan “Iconic Brutalism” oleh Cristolisto. Pek Pencipta Kandungan ini meraikan gerakan seni bina ikonik yang ditakrifkan oleh bentuk geometri, reka bentuk berfungsi dan kehadiran monumental. Dengan tumpuan terhadap struktur sivik, bangunan-bangunan ini memberikan sentuhan moden yang tegas dengan kekuatan yang tidak membosankan.