Cities: Skylines - CCP: Iconic Brutalism
Cristolisto imzalı "Iconic Brutalism" ile saf betona ve boyun eğmeyen tasarımlara kucak aç. Bu Content Creator Pack geometrik formların, işlevsel tasarımın ve anıtsal görkemin tanımladığı simgeleşmiş mimari hareketi kutluyor. Resmi binaların ağırlıklı olduğu bu yapılar kentine zamana bağlı olmayan bir güç hissiyle birlikte süssüz ama modern bir yön katacak.