Cities: Skylines – CCP: Industrial Evolution
Wyrusz w podróż śladami historii dzięki zestawowi „Industrial Evolution” od Samanthy Woods. Zestaw zawiera zbiór możliwych do rozwijania budynków przemysłowych z różnych epok – od budowli z czerwonej cegły po nowoczesne, zadbane kompleksy przemysłowe.