Cities: Skylines - CCP: Map Pack 3
Topluluk içerik üreticimiz TeddyRadko tarafından tasarlanan "Map Pack 3" ile, şehrini yeni bir seviyeye taşı. Bu Content Creator Pack, dağ manzaralarından ilham alan, yüksek zirvelerin ve huzurlu vadilerin olduğu 10 yeni harita getiriyor.