Cities: Skylines - CCP: Map Pack 4
Udvid din horisont med "Map Pack 4" fra fællesskabs-skaberen Uncle Ron. Denne indholdsskaberpakke introducerer nye kort, der hver er inspireret af ikoniske floder, dramatiske landskaber og betagende kystlinjer. Fra tropiske øhave til alpine fjorde – med disse kort og 10 nye vejkryds kan du skabe din næste by i unikke, men realistiske omgivelser.