Cities: Skylines - CCP: Map Pack 4
Luaskan horizon anda dengan “Map Pack 4” daripada pencipta komuniti Uncle Ron. Pek Pencipta Kandungan ini memperkenalkan peta baharu, masing-masing diilhamkan oleh sungai ikonik, lanskap dramatik, dan pantai yang menakjubkan. Daripada kepulauan tropika hingga fjord alpine, peta-peta ini beserta 10 persimpangan baharu membolehkan anda membina bandar seterusnya dalam suasana yang unik tetapi realistik.