Cities: Skylines - CCP: Map Pack 4
Topluluk içerik üreticisi "Uncle Ron" imzalı "Map Pack 4" ile ufkunu genişlet. Bu Content Creator Pack, her biri simgeleşmiş nehirlerden, dramatik manzaralardan ve nefes kesen sahillerden ilham alan yepyeni haritalar getiriyor. Tropik takımadalardan yüksek dağların fiyortlarına, bu haritalar ve 10 yeni kavşak bir sonraki şehrini benzersiz ama gerçekçi bir ortamda tasarlamana olanak tanıyacak.