Cities: Skylines - CCP: Mountain Village
Embrace the charm of mountainous living with the “Mountain Village” pack from community creator Tomas13TO. This Content Creator Pack introduces 45 new assets that capture the essence of life in a serene mountain village.
Embrace the charm of mountainous living with the “Mountain Village” pack from community creator Tomas13TO. This Content Creator Pack introduces 45 new assets that capture the essence of life in a serene mountain village. The amenities range from hotels and lodges to service buildings and restaurants, enhancing the mountain village ambiance.
This pack can be bought as part of the ‘Mountain bundle’ containing ‘Mountain Village’ ‘Map Pack 3’ and ‘Alpine Tunes’.