Cities: Skylines – CCP: Mountain Village
Poczuj urok górskiego życia dzięki zestawowi „Mountain Village” od twórcy ze społeczności o pseudonimie Tomas13TO. Ten zestaw treści od twórców wprowadza 45 nowych elementów, które pozwalają uchwycić atmosferę życia w spokojnej górskiej wiosce. Obejmuje paletę rozmaitych budynków, od hoteli i domków aż po budynki gospodarcze i restauracje – wszystko, co buduje atmosferę górskiej wioski.