Cities: Skylines - CCP: Railroads of Japan
Discover Japan by train thanks to “Railroads of Japan” from Content Creator Ryuichi Kaminogi. This Content Creator Pack adds authentic Japanese railroad scenery to Cities: Skylines with stations, trains, buses, and more!