Cities: Skylines - CCP: Renewed History
Transform your skyline with “Renewed History” by Brum, a Content Creator Pack inspired by modern architecture that balances history and progress. Mesh tradition with function through buildings clad in steel, glass, and concrete.
Transform your skyline with “Renewed History” by Brum, a Content Creator Pack inspired by modern architecture that balances history and progress. Mesh tradition with function through buildings clad in steel, glass, and concrete. This pack explores the contrast between old and new, with structures that complement traditional architecture. Create neighborhoods where modern development and historical preservation coexist beautifully.