Cities: Skylines - CCP: Renewed History
Du kan forvandle din skyline med “Renewed History” fra Brum, en indholdsskaberpakke inspireret af moderne arkitektur, der balancerer både historie og fremskridt. En blanding af tradition og funktion gennem bygninger i stål, glas og beton. Denne pakke udforsker kontrasten mellem gammelt og nyt med strukturer, der komplementerer traditionel arkitektur. Skab kvarterer, hvor moderne udvikling og historisk bevaring går hånd i hånd.