Cities: Skylines - CCP: Renewed History
Ubah ufuk langit bandar anda dengan “Renewed History” oleh Brum, sebuah Pek Pencipta Kandungan yang diinspirasikan oleh seni bina moden yang menyeimbangkan sejarah dan kemajuan. Gabungkan tradisi dengan fungsi melalui bangunan bersalut keluli, kaca dan konkrit.
Ubah ufuk langit bandar anda dengan “Renewed History” oleh Brum, sebuah Pek Pencipta Kandungan yang diinspirasikan oleh seni bina moden yang menyeimbangkan sejarah dan kemajuan. Gabungkan tradisi dengan fungsi melalui bangunan bersalut keluli, kaca dan konkrit. Pek ini meneroka kontras antara lama dan baharu, dengan struktur yang melengkapi seni bina tradisional. Cipta kawasan kejiranan di mana pembangunan moden dan pemeliharaan sejarah wujud bersama dengan indah.