Cities: Skylines – Pakiet twórców: Renewed History
Odmień panoramę swojego miasta z pakietem „Renewed History” od twórcy Brum, inspirowanym nowoczesną architekturą równoważącą tradycję oraz postęp. Połącz tradycję z funkcjonalnością przy pomocy konstrukcji obudowanych w stal, szkło i beton.
Odmień panoramę swojego miasta z pakietem „Renewed History” od twórcy Brum, inspirowanym nowoczesną architekturą równoważącą tradycję oraz postęp. Połącz tradycję z funkcjonalnością przy pomocy konstrukcji obudowanych w stal, szkło i beton. Pakiet ten bada kontrast pomiędzy starym a nowym dzięki strukturom uzupełniającym tradycyjną architekturę. Twórz dzielnice, w których nowoczesny rozwój i kultywacja historii pięknie ze sobą współistnieją.