Cities: Skylines - CCP: Renewed History
Tarihi ve ilerlemeyi birleştiren modern tarihten ilham alan bir Content Creator Pack olan Brum imzalı "Renewed History" ile şehrinin silüetini değiştir. Çelik, cam ve betonla kaplı binalar aracılığıyla gelenekleri işlevsellikle buluştur. Bu paket, geleneksel mimariyi tamamlayan yapılar aracılığıyla eski ve yeni arasındaki kontrastı keşfediyor. Modern gelişimin ve korunan tarihin güzel bir şekilde birlikte var olabildiği mahalleler inşa et.