Cities: Skylines - CCP: Shopping Malls
It’s time for some retail extravaganza! With the Content Creator Pack “Shopping Malls” by community modder KingLeno you can bring your shopping experience to the next level, adding a variety of shopping malls to your City.
This content creator pack offers more than 60 assets, including department stores, shopping plazas, and fast food restaurants to populate your Shopping areas.
53 growable buildings added to the commercial zone (neighborhood malls, big box stores, modern luxury malls, and outdoor pedestrian malls)