Cities: Skylines – CCP: Shopping Malls
Pora na zakupowe szaleństwo! Dzięki zestawowi treści od twórców „Shopping Malls”, którego autorem jest modder KingLeno, możesz wejść na następny poziom doświadczeń zakupowych i budować w mieście różnorodne centra handlowe.
Ten zestaw treści od twórców zawiera ponad 60 obiektów, w tym domy towarowe, place handlowe i restauracje fastfoodowe, którymi możesz zapełniać dzielnice handlowe.
– 53 dodatkowe, możliwe do rozwijania budynki do strefy handlowej (lokalne centra handlowe, wielkie supermarkety, współczesne luksusowe centra handlowe i deptaki na świeżym powietrzu)