Cities: Skylines - CCP: Shopping Malls
Perakende alışveriş çılgınlığı başlıyor! Topluluk mod tasarımcısı KingLeno'nun Content Creator Pack'i "Shopping Malls" ile Şehrine çeşitli alışveriş merkezleri ekleyerek alışveriş deneyimini bir üst seviyeye taşıyacaksın.
Bu content creator pack, Alışveriş alanlarını dolduracak büyük mağazalar, açık hava alışveriş merkezleri ve fast food restoranları da dâhil olmak üzere 60'ı aşkın mülk sunuyor.
Ticari bölgeye 53 büyütülebilir bina ekleniyor (mahalle çarşıları, mega mağazalar, modern lüks alışveriş merkezleri ve açık hava yaya çarşıları)