Cities: Skylines - CCP: Shops of Shibuya
Discover one of Japan's most iconic districts with “Shops of Shibuya”. This Content Creator Pack by ‘Stop it D’ brings a broad mix of low and high-density commercial buildings, unique buildings and parks, capturing the energy of a trendy fashion district.
Discover one of Japan's most iconic districts with “Shops of Shibuya” created by community creator ‘Stop it D’. This Content Creator Pack brings the broad selection of the area to your city, with sleek storefronts, bustling boulevards, and tucked-away sidestreets known only to locals and fashion-forward visitors. Featuring a mix of low and high-density commercial buildings, unique buildings, and parks, this pack captures the energy of a trendy fashion district.