Cities: Skylines - CCP: Shops of Shibuya
Terokai salah satu daerah paling ikonik di Jepun dengan “Shops of Shibuya”. Pek Pencipta Kandungan oleh ‘Stop it D’ ini membawa gabungan luas bangunan komersial berketumpatan rendah dan tinggi, bangunan unik serta taman, yang menghidupkan suasana meriah sebuah daerah fesyen yang bergaya.
Terokai salah satu daerah paling ikonik di Jepun dengan “Shops of Shibuya” yang dicipta oleh pencipta komuniti ‘Stop it D’. Pek Pencipta Kandungan ini membawa kepelbagaian kawasan tersebut ke bandar anda, dengan hadapan kedai yang bergaya, jalan raya yang sibuk, dan lorong-lorong tersembunyi yang hanya diketahui oleh penduduk tempatan serta pengunjung yang sukakan fesyen. Menampilkan gabungan bangunan komersial berketumpatan rendah dan tinggi, bangunan unik, serta taman, pek ini menghidupkan kemeriahan sebuah daerah fesyen yang bergaya.