Cities: Skylines - CCP: Sports Venues
"Sports season never ends with “Sports Venues”, a Content Creator Pack by community modder BadPeanut. From unique stadiums to community sports parks, this Content Creator Pack has everything you need to satisfy your City’s needs for sports!
Watch your citizens enjoy their favorite match! All large stadiums have realistic football, baseball, and American football animation - plus some new cool stats for you to look at. Some of them also have built-in public transport options. Do you prefer smaller crowds? Try Community sports parks: they’re smaller and can be placed everywhere.