Cities: Skylines – CCP: Sports Venues
Dzięki zestawowi treści od twórców „Sports Venues”, którego autorem jest modder BadPeanut, sezon sportowy nigdy się nie kończy. Od wyjątkowych stadionów po miejskie parki sportowe – masz tu wszystko, czego potrzebujesz, aby zaspokoić sportowe potrzeby miasta!
Obserwuj, jak mieszkańcy z radością oglądają ulubione mecze! Wszystkie duże stadiony mają realistyczne animacje meczy piłki nożnej, baseballa i futbolu amerykańskiego, a część z nich pozwala rzucić okiem na parę nowych, ciekawych statystyk. Niektóre z nich mają nawet wbudowane opcje transportu publicznego. A może wolisz mniejsze tłumy? Wypróbuj miejskie parki sportowe: są mniejsze i można je umieścić praktycznie wszędzie.