Cities Skylines – The Classics Bundle
Sięgnij po klasyczne rozszerzenia gry Cities: Skylines. Poznaj nocne życie miasta z After Dark, baw się w śniegu ze Snowfall i zmień miasto w ogromną strefę ruchu pieszego z Plazas and Promenades.