Cities: Skylines - The Classics Bundle
Cities: Skylines'ın klasik Genişletmelerine dal. After Dark ile Şehirde gece hayatının tadını çıkar, Snowfall ile karda eğlen ve Plazas and Promenades ile Şehrini devasa bir yayalaştırılmış bölgeye çevir.