Cities: Skylines — Coast to Coast Radio
Coast to Coast Radio jest doskonałą propozycją dla osób, które chcą poczuć się, jak gdyby wybierały się na wielką przygodę! Dzięki 16 odważnym i podnoszącym na duchu utworom, skomponowanym przez DJ-a Toniego G, każdy architekt miejski może skupić się na tworzeniu swojej wymarzonej metropolii dzięki muzyce, która będzie inspirować do lepszego budowania i planowania.