Cities: Skylines - Coast to Coast Radio
Coast to Coast Radio, büyük bir maceraya çıkma hissine kapılmanı sağlayacak müzikler için ideal adres! DJ Toni G'den 16 hareketli ve canlandırıcı şarkı ile şehir kurucular zihinlerini temizleyebilir ve daha iyi inşa edip daha iyi planlar yapma konusunda ilham veren parçalarla hayallerindeki şehri kurmaya odaklanabilir.