Cities: Skylines - Concerts
Concerts is an expansion that gives players the power to plan and present major concerts. Featuring music from Rock, EDM, and Pop/Folk bands - as well as a new music-focused radio station - Concerts brings a more melodic component to the sounds of city life.
With Concerts, putting on a great show is about more than just the music. From new buildings to host your headliners to festival management options that encourage ticket sales, creating advertising campaigns, driving band popularity, optimizing security budgets and more, Concerts puts players in control of everything from the front of house to backstage.
New Festival Area Building: Level-up your festival grounds to accommodate better shows and bigger crowds.
New Music Related Buildings: Bring the music downtown with the new Music Club, spread the word about upcoming concerts with the new media broadcast building, and hang out at the Fan Zone Area to get your festival-related merch.
Concert-focused City Ordinances: Support your festival ambitions with new laws and budget options to promote concerts and monetize the crowds.