Cities: Skylines - Content Creator Pack: Art Deco
Add to your city's style with a pack of new buildings from one of Cities: Skylines' top modders! Matt "Shroomblaze" Crux has designed a series of Deco-inspired buildings exclusive to this pack, including 6 residential buildings, 6 commercial buildings, and 3 unique buildings.