Cities: Skylines — Content Creator Pack: Art Deco
Dodaj swojemu miastu nieco stylu z pakietem nowych budynków od jednego z najbardziej utalentowanych modderów Cities: Skylines! Matt „Shroomblaze” Crux zaprojektował serię budynków w stylu Art Deco, które zdobyć możesz wyłącznie w ramach tego pakietu — w tym 6 nowych typów budynków mieszkalnych, 6 komercyjnych oraz 3 unikatowe.