Cities: Skylines - Content Creator Pack: Art Deco
Cities: Skylines'ın en başarılı mod yapımcılarının birinin elinden çıkan yeni binalarla şehrinin stilini zenginleştir. Matt "Shroomblaze" Cruz bu pakete özel olarak 6 mesken, 6 ticari yapı ve 3 eşsiz bina dâhil çok sayıda Deco esintili bina tasarladı.