Cities: Skylines - Content Creator Pack: Bridges & Piers
Topluluk içerik üreticisi Andrés "Armesto"dan 22 eşsiz unsur içeren bu set, dünyanın dört bir yanından endüstriyel ve klasik tarzlarla hem sade hem de süslü yapılar sunuyor.