Cities: Skylines - Content Creator Pack: European Suburbia
Cities: Skylines'ın en yeni içerik üretici tema paketi European Suburbia, Avrupa banliyösünü şehir plancılarına sunuyor. Oyuncular, İngiltere, Almanya, İsveç, Danimarka ve Hollanda gibi Avrupa ülkelerinden esinlenen modcu Samantha "Avanya" Woods'un hazırladığı 80 yeni ev ve diğer unsurlarla şehirlerini genişletebilecek.