Cities: Skylines - Content Creator Pack: European Suburbia
European Suburbia, the newest content creator style pack for Cities: Skylines is bringing the suburban fantasy of Europe to city builders around the world. Players can expand their city with 80 new special residential buildings and props, straight from modder Samantha “Avanya” Woods, inspired by cities throughout Europe, including England, Germany, Sweden, Denmark and Holland!