Cities: Skylines - Content Creator Pack: Heart of Korea
Expand your City with Heart of Korea, a fresh, South Korean-inspired Content Creator Pack by Content Creator Elvis. Explore new cityscapes and get inspired by 60 new assets including service buildings, growable buildings that expand as your area develops, and 8 new unique buildings.