Cities: Skylines - Content Creator Pack: High-Tech Buildings
Cities: Skylines'ın en başarılı mod yapımcılarının birinin elinden çıkan yeni binalarla şehrini geleceğe taşı! Mauro "GCVos "Vos'un bu içerik paketine özel olarak yarattığı on beş yeni bina ile şehrinde bir "mimari teknolojisi" havası estir.