Cities: Skylines — Content Creator Pack: Map Pack
Cities: Skylines — Content Creator Pack: Map Pack zawiera 8 zaprojektowanych przez Sanctum Gamer nowych map, które pozwolą Ci uwolnić Twoją kreatywność i zainspirują Cię do wytyczenia zachwycających nowych metropolii.