Cities: Skylines - Content Creator Pack: Map Pack
Cities: Skylines - Content Creator Pack: Map Pack'te, "Sanctum Gamer" tarafından tasarlanan, yaratıcılığını ortaya çıkarabileceğin ve yeni metropoller planlayabileceğin 8 yeni harita yer alıyor.