Cities: Skylines - CCP: Mid-Century Modern
Rediscover the modernist movement of the 60s with this pack made by REV0. The MCM aesthetic provides you with a new way to customize your city, including the classic 1-story homes, road-side restaurants and hotels.
Mid-Century Modern is a Content Creator pack of a whopping 147 residential growable buildings for your own unique city. Are you ready for your next stylish suburban area?