Cities: Skylines – CCP: Mid-Century Modern
Mid-Century Modern to zestawy treści od twórców zawierający 40 możliwych do rozwijania budynków mieszkalnych – w sam raz dla graczy, którzy lubią tworzyć w swoich miastach stylowe obszary podmiejskie.