Cities: Skylines - Content Creator Pack: Mid-Century Modern
Mid-Century Modern, şehirleri için şık bir banliyö bölgesi kurmak isteyen oyuncular için 40 konut bölgesi büyütülebilir binası içeren bir Content Creator paketidir!