Cities: Skylines - Content Creator Pack: Modern City Center
Cities: Skylines için mod tasarımcısı Jason "AmiPolizeiFunk" Ditmars tarafından oluşturulan en yeni içerik oluşturucu paketi Modern City Center, oyuna, Şehir Merkezlerinde yaygın olarak görülen yeni modern bitişik nizam ofis binaları içeren 39 adet eşsiz model ekliyor. İlk kez yarı saydam cam bariyerler ve brandalar sunan bu paketle hem mod tasarımcıları hem de kıdemli mimarlar muhteşem yeni şehirler inşa edebilecek.