Cities: Skylines — Content Creator Pack: Modern Japan
Pakiet Content Creator Pack: Modern Japan oferuje unikalną stylistykę inspirowaną japońską architekturą w postaci dwudziestu budynków i sześciu rekwizytów, które zaprojektował modder Ryuichi Kaminogi. To pierwsze obiekty z Japonii dodane do gry Cities: Skylines, będące misternie wykonanymi modelami od imponujących drapaczy chmur począwszy, a na zacisznych lokalach serwujących udon i ramen skończywszy.