Cities: Skylines - Content Creator Pack: Seaside Resorts
Create your own vintage beach resort with this 19th-century-inspired pack by Gèze. Seaside Resorts will add a stylish flair to your city. Relive the nostalgic atmosphere of the old resort towns, boulevards, and piers. The assets are made without location-specific foliage, making it possible to customize the buildings to your city!