Cities: Skylines – CCP: Skyscrapers
Sięgnij przestworzy dzięki zestawowi treści od twórców „Skyscrapers”, którego autorem jest Feindbold. Czeka na Ciebie 24 drapaczy chmur i wieżowców oraz 20 wariantów inspirowanych słynnymi budynkami z całego świata.
Ameryka Północna: cztery budynki sięgające ponad 200 m wysokości, inspirowane słynnymi obiektami wzniesionymi na początku XX wieku.
Azja: cztery budynki wzorowane na współczesnych obiektach znajdujących się w Japonii, Singapurze i Tajwanie.
Australia: dwa drapacze chmur o wysokości ponad 250 m inspirowane kultowymi budynkami Sydney.