Cities: Skylines - CCP: Skyscrapers
Feindbold'un "Skyscrapers" Content Creator Paketi ile gökyüzüne dokun. Dünyanın dört bir yanındaki ikonik binalardan ilham alan 24 gökdelenin ve yüksek binaların ve bunların 20 farklı çeşidinin keyfini çıkar.
Kuzey Amerika: 1900'lerin ikonik yapılarından esinlenmiş, yüksekliği 200 metreden fazla olan dört bina.
Afrika: 20. yılın sonlarındaki Güney Afrika yapılarından ilham alan ve 200 metreden yüksek iki bina.