Cities: Skylines — Content Creator Pack: Train Stations
Niezależnie od tego, czy wolisz naziemne czy też podziemne stacje, nowe możliwości w kwestii transportu publicznego są odpowiedzią na twoje potrzeby, a bogaty wybór stylowych stacji metra i kolei to gwarancja, że pasażerowie szybko i sprawnie dotrą do celu.