Cities: Skylines - Content Creator Pack: University City
Michael "KingLeno" Warren'ın tasarladığı bir dizi yeni bina estetiği ile şehrine o hakiki "üniversite şehri" görünümünü ve dokusunu kazandır. Üniversite Şehri, 36 adet düşük yoğunluklu konut binası, 32 adet düşük yoğunluklu ticari amaçlı bina ve mahalle sakinleri arasındaki öğrencileri belli eden tanıtım simgeleri ve logolar dâhil 15 adet aksesuar ile geliyor!