Cities: Skylines - Country Road Radio
Saddle up with a new radio station: Country Road Radio, playing 16 original new songs in four sub-genres: Appalachian Folk, Bluegrass / Honky Tonk, Nashville Modern Country, and Unplugged Country.
The radio host is pure Dixieland Delight, spinning six instrumental songs and 10 with original vocals.